Zadania dla klasy II

Opublikowano: środa, 18, marzec 2020

Uwaga uczniowie klasy 2!
Od 25 marca rozpoczynamy pracę na platformie epodreczniki. pl. Proszę zalogować się na stronie używając podanego Loginu i Hasła. Poproście o pomoc rodziców lub kogoś starszego. Będę na bieżąco podawać informacje dotyczącą tematów. Życzę miłej i owocnej pracy. Wasza wychowawczyni????

JĘZYK ANGIELSKI

Kontynuujemy naukę z działu 5 (UNIT5 I CAN JUMP!), temat: czynności. Proszę o wykonanie zadań w podręczniku na stronach 40-41 ( str.40 - słuchanie historyjki, nagranie 2.31-2.32), str.41 ćw.13 posłuchaj i dopasuj numer zdania do obrazka, przepisz zadania do zeszytu zodpowiednim numerem zdjęcia (nagranie 2.33)

Ponadto, proszę o rozwiązanie zadań w zeszycie ćwiczeń, str. 38-39 ( oprócz zad.11).

Kontakt w sprawie nagrań: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

23.03- 27.03.2020

Kontynuujemy naukę z działu 5 (UNIT5 I CAN JUMP!), czytamy ze zrozumieniem i powtarzamy wiadomości z działu 5. Proszę o wykonanie zadań w podręczniku na stronach 42-43. Polecenia do zadań: ćw.15- posłuchaj nagrania 2.35 i wskaż zwierzę na obrazku, podając jego numer. Zanotuj w zeszycie słowa : TAIL (tejl)- ogon, neck(nek) –szyja, beak(bik)-dziób, wings(łings)-skrzydła, teeth(tif)-zęby, fins (fyns)- płetwy. Ćw. 16 – Przepisz do zeszytu opis zwierzątka, uzupełniając tekst brakującymi słowami z ramki. Ćw. 18- Przeczytaj zdania i odgadnij, które zwierzę je wypowiada. Do zeszytu wpisz tylko nr zdania i nazwę zwierzątka. Ćw. 19 - w zeszycie narysuj siebie i opisz siebie (napisz krótki tekst wg wzoru: I’ve got…..-ja mam….. I haven’t got…..-ja nie mam… I can’t ….- ja nie potrafię….

I can…. – ja potrafię……). Ponadto, proszę o rozwiązanie zadań w zeszycie ćwiczeń, str. 40-41 ( oprócz ćw. 16).

plik 2.35

30.03-3.04.2020

W tym tygodniu piszemy test z działu 5 ( materiały w załącznikach ). Jeśli mają Państwo możliwość wydrukowania testu to proszę wydrukować, uczniowie rozwiązują go. Jeśli nie mogą Państwo wydrukować testu, uczniowie mogą zapisać odpowiedzi do testu w zeszycie przedmiotowym. Zdjęcia uzupełnionych testów można odesłać do oceny na mojego maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

Ponadto, zaczynamy dział 6. Temat lekcji: „He likes cheese!”, proszę o zapisanie tematu w zeszycie przedmiotowym. Pod tematem lekcji ilustrujemy i podpisujemy produkty żywnościowe podręcznika ze str.44, tj.: bread (bred) – chleb, grapes (greps)- winogrona, fish (fysz) ryba, cheese (cziz) –ser, mushrooms (maszrums) – grzyby, strawberries

( stroberiz) – truskawki.

Podręcznik, str. 44, ćw. 1- posłuchaj nagrania 2.36 i wskaż na dużym obrazku. Ćw. 2 – posłuchaj nagrania 2.37 i powtórz słowa i zdania.

W zeszycie przedmiotowym zapisujemy zadania I like… (aj lajk) –ja lubię…

   I don’t like… ( aj dołnt lajk) – Ja nie lubię…

Zeszyt ćwiczeń, str. 42 ( szczegółowe polecenia do zadań na dole strony, na zielonym polu).

Test 5  

 test  10

 Test 5. 2 

 test  11

plik 2.37

plik 2.36

 

 

RELIGIA

Katecheza nr 31 -korzystamy z płyty CD