Zadania dla klasy I

Opublikowano: wtorek, 17, marzec 2020

J.ANGIELSKI

Zaczynamy dział 5 (UNIT 5) Temat: Części ciała. Proszę o opracowanie zadań w podręczniku na stronach 36-37. Nagrania do zadań załączam w plikach mp3. ( audio 2.18-2.22), nagranie 2.21 do ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 36.

Ponadto, proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń na str. 36-37.

 Nagranie 2.20

Nagranie 2.21

Nagranie 2.18

Nagranie 2.19

Nagranie 2.22

23. 03.-27.03.2020

Temat: „Short or long? –krótkie czy długie?” Cel lekcji: wprowadzenie przymiotników „ long-długi/ short - krótki”, nauka piosenki, powtórzenie słownictwa (części ciała) .W zeszycie przedmiotowym zapisujemy przymiotniki: LONG (lon) – długi oraz SHORT (szot) – krótki(można je również zilustrować).

Proszę o wykonanie  zadań w podręczniku na stronach 38-39. Polecenia do zadań: ćw.5- posłuchaj nagrania (2.24) i wskaż odpowiedni obrazek; ćw. 6 –posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę „Stretch your body – rozciągnij swoje ciało” (nagranie 2.25); ćw.7 – posłuchaj nagrania i podaj numer postaci z dużego obrazka, do której pasuje opis z nagrania (nagranie 2.27); ćw.8- popatrz na obrazki i opisz ustnie wyróżnione części ciała, używając przymiotników „short – krótkie / long- długie”.

Ponadto, proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń na str. 38-39, nagranie 2.28 do ćw. 7 na str.39.

(W razie utrudnionego dostępu do plików proszę o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.), 

plik2.24

plik 2.27

plik 2.28

30.03-3.04.2020

W tym tygodniu doskonalimy umiejętność słuchania ze zrozumieniem oraz opisywania postaci.

Temat: „I’ve got long legs”. W zeszycie zapisujemy temat a pod tematem notujemy zwrot I’ve got… (ajf got) - ja mam…

Piszemy jedno zdanie opisujące siebie, np. I’ve got short fingers.

Pracujemy w podręczniku na str. 40 – 41. Słuchamy historyjkę ( nagrania 2.29 i 2.30). W zeszycie notujemy słówka /zwroty z historyjki: come on (kam an) – no dalej , mirrors ( mires)-lustra, look at me ( luk et mi) – spójrz na mnie.

Str. 41, ćw. 11 – Słuchamy nagrania 2.33, odgadujemy która postać jest opisywana i podajemy numer postaci.

Ćw. 12 można pominąć W ponieważ zestawy kart zostały w szkole.

ZESZYT ĆWICZEŃ str.40-41 ( szczegółowe polecenia do zadań na dole strony, na pomarańczowym polu).

plik 2.31

plik 2.32

(W razie utrudnionego dostępu do plików proszę o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.),